Trippen till Sollefteå 5/9

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
dan1959
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 2008-08-15, 19:43
Hoj:
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Trippen till Sollefteå 5/9

Inlägg av dan1959 »

Hej o tack för i dag!

Åter hemma och nu ny duschad,nu luktar man inte olja o skinn....

Jag har skickat över bilder till Jens för att lägga in på hemsidan,kolla där om några dagar!
Jag har även lagt ut några bilder på SMC Västernorrlands FB konto!

Gå in där och titta på det vi gjorde i dag!

Mvh
Dan Bryneholt 8)
Mvh
Dan Bryneholt
bryneholt@telia.com
0730946562
060612902
motorcykelman (Skype)
Facebook numera oxså
http://motorcykel2010.wordpress.com/
Skriv svar