Batteriproblem Yamaha XJ900 S
-
Belsebubb
- Verifierad medlem
- Inlägg: 50
- Blev medlem: ons 2008-06-25, 12:08
- Hoj: Honda European ST1300
- Ort: Granlo
Batteriproblem Yamaha XJ900 S
Är det någon som vet hur man plockar ut batteriet på ovanstående hoj? Service-verkstaden säger att man måste plocka bort alla plastkåpor, ifrån tanken och ända bak till bakljuset. Kan det vara rimligt att göra denna procedur varje vår o höst? Jag har hojen i kallgarage så jag måste ta in batteriet under vintern. Försökte att läsa manualen till hojen men där står det bara att man plockar ut batteriet, inte en bokstav om hur. Några tips? / Ingemar