Batteriproblem Yamaha XJ900 S

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Belsebubb
Verifierad medlem
Inlägg: 50
Blev medlem: ons 2008-06-25, 12:08
Hoj: Honda European ST1300
Ort: Granlo

Batteriproblem Yamaha XJ900 S

Inlägg av Belsebubb »

Är det någon som vet hur man plockar ut batteriet på ovanstående hoj? Service-verkstaden säger att man måste plocka bort alla plastkåpor, ifrån tanken och ända bak till bakljuset. Kan det vara rimligt att göra denna procedur varje vår o höst? Jag har hojen i kallgarage så jag måste ta in batteriet under vintern. Försökte att läsa manualen till hojen men där står det bara att man plockar ut batteriet, inte en bokstav om hur. Några tips? / Ingemar
Skriv svar