Avrostning 2011 Västernorrland

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
dan1959
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 2008-08-15, 19:43
Hoj:
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Avrostning 2011 Västernorrland

Inlägg av dan1959 »

Information i från SMC Västernorrland angående Avrostningen 2011.Skriv gärna ut denna och sätt upp på din arbetsplats eller annat ställe där det passerar många motorcyklister!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Mvh
Dan Bryneholt
bryneholt@telia.com
0730946562
060612902
motorcykelman (Skype)
Facebook numera oxså
http://motorcykel2010.wordpress.com/
Skriv svar