Medlemsavgift

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Tomas
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 2006-05-13, 11:33
Hoj: VN1700
Ort: Nedansjö

Medlemsavgift

Inlägg av Tomas »

Hej alla medlemar!
Nu är det dax att betala medlemsavgiften för 2011.
Avgiften är 100 kr för enskild medlem och 150 kr för familj.
Medlemsavgiften betalas via bankgiro 5652-8656,ange ditt namn som referens.Senast bet dag 31 Maj.
Hälsningar Britt-inger
Skriv svar