Norrmän

Känner du att du har ett roligt inlägg som inte nödvändigtvis har med hojar att göra så postar du det här.
Skriv svar
Användarens profilbild
Janne
Inlägg: 46
Blev medlem: tis 2008-05-13, 09:21
Hoj: Yamaha FJR 1300
Ort: sundsvall

Norrmän

Inlägg av Janne »

Två norrmän var ute och åkte lastbil. De kom till en tunnel som var 3,60 meter hög. Men norrmännens lastbil var 3,70 meter hög. Den ene frågar:
- Ser du nån polis?
- Nej.
- Bra, då kör vi!



Man övar fallskärmshopp och en norrman har just kastat sig ut från flera tusen meters höjd. Han upptäcker då att han glömt fallskärmen, men utbrister med en suck av lättnad:
- Vilken jävla tur att det bara är övning.
Skriv svar