HÖSTEN 2011, okt. Sista resan?
- Uffed
- Verifierad medlem
- Inlägg: 84
- Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
- Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn - Ort: Helleberg, Jämtland
HÖSTEN 2011, okt. Sista resan?
Verkar bli en ganska hyffsad Lördag. Skall Vi ta en "sista" resa tillsammans?
- Uffed
- Verifierad medlem
- Inlägg: 84
- Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
- Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn - Ort: Helleberg, Jämtland
PLATTAN KL 11:00
Ett förslag har kommit att Vi träffs på Plattan kl 11:00. Då kan det ju bli fler som hakar på.
Väl mött
Väl mött