HÖSTEN 2011, okt. Sista resan?

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

HÖSTEN 2011, okt. Sista resan?

Inlägg av Uffed »

Verkar bli en ganska hyffsad Lördag. Skall Vi ta en "sista" resa tillsammans?
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

PLATTAN KL 11:00

Inlägg av Uffed »

Ett förslag har kommit att Vi träffs på Plattan kl 11:00. Då kan det ju bli fler som hakar på.

Väl mött
Skriv svar