KLUBBÅKNING - KRISTHIMMELFÄRDSDAG

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

KLUBBÅKNING - KRISTHIMMELFÄRDSDAG

Inlägg av Uffed »

Då provar Vi med årets första Klubbåkning. Fika uppe i Västanå.

Vi träffs på Rastplatsen Birsta norra på E4an, kl 1100, den 17/5. Kristihimmelfärdsdag.

Väl mött
Roadcaptain
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

VÄDRET ÄR EMOT OSS

Inlägg av Uffed »

Tyvärr verkar det bli Regn och Rusk även i morgon.
Prez och Roadcaptain har därför beslutat att även denna tur blir inställd.

Ser Nu framemot att se Er alla på "Avrostningen" på mitt Sverigebanan på Lördag.
Dagen avslutas sedan med en tur till Ljustorp, med Vetaranbilar, MC samt god förtäring.

Väl mött på Lördag kl 10:00 MittSverigebanan

RoadCaptain
Skriv svar