Tack alla för 8:e Riddarrundan

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Tack alla för 8:e Riddarrundan

Inlägg av B Enheim »

Jag vill tacka alla ni som kom och åkte vår rundtur och som därmed gjorde årets Ridddarrunda till en så trevlig dag. Allt fungerade och vädret var verkligen med oss.

Jag vill passa på att rikta ett speciellt stort tack till våra medlemmar som ställde upp på stationerna, skyltade, grillade, serverade, handlade, tog in skyltarna etc.
Tack;
Sven-Ivar J
Irené J
Bengt B
Marita S
Lotta E
Lars-Göran S
Monica F
Thomas W
Anders W
Micke S
Bengt F
Ingemar W
Berit Ö
Per C
Anders H

...utan er så blev det ingen runda. Nu hoppas jag att det nästa år finns nya medlemmar som kliver fram och hjälper till.

Jag vill också tacka alla som sponsrat Sir Vival´s MC Riddarrunda detta år. Priserna uppskattades verkligen.

Tack alla..

Prez . :tumme:
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inlägg av Jens »

Verkligen kanonväder för hojåkning! Bildbevis finns nu i fotoalbumet.

/Jens
Webmaster Sirvivals.com
.
Belsebubb
Verifierad medlem
Inlägg: 50
Blev medlem: ons 2008-06-25, 12:08
Hoj: Honda European ST1300
Ort: Granlo

Apropå årets Riddar-runda

Inlägg av Belsebubb »

Jag tycker du ska ha ett stort tack själv Bosse för allt arbete du har lagt ner på denna runda. Det var riktigt kul att vara "funktionär" på en station, när man väl blev varm i kläderna och det blev man i årets sköna väder under rundan.
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inlägg av Jens »

Nu är fotoalbumet uppdaterat med nya bilder.

/Jens :tupp:
Webmaster Sirvivals.com
.
Skriv svar