LUNCH I BORGSJÖ

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

LUNCH I BORGSJÖ

Inlägg av Uffed »

Gör ett nytt försök att få med Sirvivals på en åkning.

Shell Nacksta kl 11:00 i morgon söndag.
Vi åker upp mot Borgsjö ock käkar.
Ta med termos/kaffe pannan.

Road Captain
Dahlberg
Skriv svar