Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
Uffed
- Verifierad medlem
- Inlägg: 84
- Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
- Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
- Ort: Helleberg, Jämtland
Inlägg
av Uffed »
Gör ett nytt försök att få med Sirvivals på en åkning.
Shell Nacksta kl 11:00 i morgon söndag.
Vi åker upp mot Borgsjö ock käkar.
Ta med termos/kaffe pannan.
Road Captain
Dahlberg