Northbike behöver hjälp i helgen

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Northbike behöver hjälp i helgen

Inlägg av B Enheim »

Jonas ringde nu på morgonen och undrade om Sir Vival´s MC kunde hjälpa dem på deras Bike-dagar nu till helgen, 4 0ch 5 maj.
De ville ha hjälp med att två personer per dag lämnade ut nycklarna till provkörningshojarna och att den som ska provköra kvitterar uttaget.
Ingen krånglig uppgift men den som normalt har gjort detta är tyvärr upptagen på annat håll hela helgen.

Då han sitter i lite tidsnöd är det kort betänketid som gäller... Återkoppla till mig så fort ni ser att ni kan hjälpa till, helst idag.

// Prez
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Tack från Northbike för hjälpen

Inlägg av B Enheim »

Ett stort tack till Ingemar W, Lasse N, Ulf D och Lissa G som ställde upp för klubben och hjälpte till med nycklarna på Northbikes MC helg. Jonas har sänt ett tack via mig och att de var mycket imponerade av era insatser. Inget strul... Bra jobbat

Jonas lovade också att om ni gå förbi klädbutiken så har Jennie en liten tack för hjälpen present åt er....

// Prez
:headbang:
Skriv svar