Dags betala 2015 års medlemsavgift

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Dags betala 2015 års medlemsavgift

Inlägg av B Enheim »

I din mailbox har du nu fått meddelande att det är dags att betala in 2015 års medlemsavgift till Sir Vival´s MC. Den är enligt årsmötesbeslutet (se medlemsfliken): 200 kronor för enskild medlem 250 kronor för familjemedlemskap
Det har redan börjat betalas in medlemsavgiften så alla är inte med på den maillista jag sänder ut senare.
För att kunna hålla ordning i bokföringen så vill jag att ni betalar in er medlemspeng senast sista april dvs Torsdag 30/4.
Klubben bankgiro är 5652-8656 och glöm inte att ange namnet på inbetalningen annars kan jag inte bocka av att Du/Ni har betalt och det är ju synd.
Vi skulle även ta fram förslag på resor och ett alternativ är en tur på tre dagar till Kvarnsjön Camping. Om intresse finns kan ni meddela Prez då vi måste veta innan vi boka upp något... i första halvan av augusti ??? eller...

Hälsningar Lotta Edström
Skattmästare

Ps; Har någon bytt mailadress - meddela mig detta. /Ds
Användarens profilbild
Janne
Inlägg: 46
Blev medlem: tis 2008-05-13, 09:21
Hoj: Yamaha FJR 1300
Ort: sundsvall

Re: Dags betala 2015 års medlemsavgift

Inlägg av Janne »

Vad är det tänkt att vi ska göra på Kvarnsjön Camping och är det den som ligger nere i Södertälje?????
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Dags betala 2015 års medlemsavgift

Inlägg av B Enheim »

Janne skrev:Varför får man inget svar

[ Post made via Android ] Bild
Varit borta därför ingen riktig bevakning..

Janne,
Det är Kvarnsjö camping i Berge kommun. Ligger inne i skogen mellan Åsarna och Klövsjö

//
Skriv svar