MC dagen 30 maj

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

MC dagen 30 maj

Inlägg av B Enheim »

Klubben samlas kl 10.30 uppe på norra park E4 för att gemensamt åka ut till Timrå
Kortegen startar därifrån kl 12
Väl mött och hoppas vädret är på vår sida
// Prez

[ Post made via iPhone ] Bild
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: MC dagen 30 maj

Inlägg av B Enheim »

Det blev en mycket fin dag med kanonväder mitt i allt rusk vi haft.
Vi var bara 25 st från klubben. Tycker det borde ha varit några fler när vädret var så bra. Totalt var vi drygt 800 som åkte kortegen...

Väl mött nästa lördag, 6 juni då vi kör 11:e Riddarrundan med start kl 10 vid Shell, Nacksta
// Prez
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Re: MC dagen 30 maj

Inlägg av Jens »

Hej!
Tack Jan för bilderna, nu finns de för beskådning i fotoalbumet!
/Jens
Webmaster Sirvivals.com
.
Skriv svar